FANDOM

Czarodziejka z Ksieżyca
Sailor Moon Crystal Design
Kanji セーラームーン
Rōmaji Sērā Mūn
Charakterystyka
Wiek 14
Alter Ego Sailor Moon
Urodziny 30 czerwca
Płeć Kobieta
Włosy Złoty Blond
Oczy Niebieskie
Grupa Krwi 0 Rh+
Status
Przynależność Księżycowe Królestwo
Zawód Sailor Senshi
Dom Azabu-Juuban, Minato-ku, Tokio
Pojawienie Się Akt 1
Relacje Tuxedo Mask (Chłopak,przyszły mąż)
Aliasy Tsukino Usagi
Księżniczka Serenity
Nowa Królowa Serenity
Seiyū
Japanese Kotono Mitsuishi

Czarodziejka z Księżyca (セーラームーン Sērā Mūn?) jest wojowniczką która walczy o miłość i sprawiedliwość

OsobowośćEdytuj

Na początku Usagi jest płaczącą,rozleniwioną i niechcącą dorosnąć gimnazjalistką.Z czasem ciągle pokazuje inną twarz suptelna czarodziejka czy zacięta wojowniczka .Dobra dla przyjaciół i twarda dla wroga.

WyglądEdytuj

Sailor moon Classic (Sezony I-II) Usagi jest blondynką o długich nogach i niebieskich oczach.Nosi biały marynarski mundurek z kokardą na przodzie i na tyle spódniczki. Na tej z przodu umieszczona jest dość duża broszka (inna w zależności od sezonu) oraz granatowy kołnierzyk z białymi paskami. Mundurek posiada również charakterystyczny krótki rękaw oraz krótką granatową spódniczkę.Następny elementem są czerwone buty za kolano przyozdobione białym paskiem i pół-księżycem oraz białe długie rękawiczki obszyte czerwonym materiałem.Ikoną Sailor Moon jej złoty diadem który zmienia się kilka razy .Jej długie blond włosy zaczesane są w dwa koki z których wychodzi długa kitka lekko zakręcona na końcu.Jej fryzura przyozdobiona jest dwoma okrągłymi czerwono-białymi spinkami oraz dwoma wsuwkami które przypominają trzy pióra.Na szyi nosi wstążkę na której wisi replika broszki z seri I .Nosi złote kolczyki z pół ksieżycami.

HistoriaEdytuj

Usagi Tsukino to uczennica drugiej klasy gimnazjum, jest niezdarną beksą, za to jest pełna energii. Pewnego dnia spotyka Lunę jest to czarna kotka z księżycem na czole, która przemienia ją w Czarodziejkę z Księżyca. Każe jej walczyć ze złem oraz otrzymuje misję odnalezienia Srebrnego Kryształu Iluzji oraz pozostałych czarodziejek, a także odnalezienia i chronienia księżniczki. Tak zaczyna się jej Historia.

MoceEdytuj

TransformacjaEdytuj

Ataki i MoceEdytuj

  • Supersonic Waves (超音波 Chōonpa?)
  • Sailor Hearing

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Sailor Moon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki